Алла Мудрик, Юлія Юрчук
ЯВИЩЕ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ
Анна Кихтюк, Оксана Кихтюк
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО РЕАГУВАННЯ НА СТРЕСОГЕННІ СИТУАЦІЇ ШКОЛЯРІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Віта Котуза
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Жанна Козлова, Тетяна Федотова
ОСОБЛИВОСТІ СФОРМОВАНОСТІ ШКІЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
Карина Давидюк, Михайло Коць
ДІАГНОСТИКА МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ
Катерина Витріщак, Тамара Дучимінська
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЖИТТЄВОЇ СТІЙКОСТІ ТА БЕЗПОРАДНОСТІ СТУДЕНТІВ
Леся Клюйко
САМОСВІДОМІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Світлана Подольчук, Олександра Хлівна
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тамара Михайлівська, Тамара Дучимінська
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ УСПІШНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Тетяна Тихонова, Лариса Шатирко
АКАДЕМІЧНА ПРОКРАСТИНАЦІЯ, ЯК ЧИННИК БЛОКУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
© inforum.in.ua, 2014 - 2024
Розробка : Limpopo Web Agency
+38 (068) 322 72 67
+38 (093) 391 11 36
43020, УКРАЇНА,
Волинська обл., м. Луцьк,
вул. Електроапаратна, 3 / 336
inforum.in.ua@ukr.net